donderdag 18 oktober 2012

Kerstvogeltjes

Uit het kerstboekje van Christel Krukkert deze leuke vogeltjes met kerstmutsen op gehaakt.


Ik heb er lusjes aan gemaakt zodat ze in de kerstboom gehangen kunnen worden, maar je kunt ze natuurlijk ook aan een decoratieve tak of in een krans hangen.

Er liggen nog 2 snowy pixies klaar die ik vandaag nog even in elkaar ga zetten.

Morgen komt er weer een patroontje voor een petit four. Ik ben benieuwd wat het nu weer is.

Via Facebook kreeg ik een hele leuke reactie op de radijsjes die ik voor de swap heb gemaakt. Ik ga dus nog maar een bosje haken. Misschien ook nog maar wat andere groenten erbij.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

11 opmerkingen:

  1. Hele lieve kerstvogeltjes!
    Heb het boekje sinds een paar dagen ook en ga er snel in beginnen ;-)

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die kerstvogeltjes van jou! Ik heb er hier ook al 1 liggen moet alleen nog een mutsje op. Zonder muts vind ik ze beetje vreemd van vorm, jij niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja lekker gezond al die groente hi hi Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow...wat een lieverdjes met die grote mutsen!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is ook een leuk idee om ze zo op te hangen. Ik heb net drie kransen ervan gemaakt maar dit gaat iets sneller.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond de krans niet zo heel erg leuk, dus vandaar deze oplossing.

      Verwijderen
  6. Leuke vogeltjes, geweldig met die mutsjes op. Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker druk bezig, Vera. De vogeltjes zijn schattig! Zo komen we langzamerhand allemaal al in de kerstsfeer :-)
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.