zaterdag 6 oktober 2012

Eerste Petit Four

Ik zie links en rechts al de nodige petit-fours voorbij komen. En ik kan niet achterblijven natuurlijk.
Ook ik doe mee aan de "Crochet Along" van Grietje Karwietje.

Dit is mijn "chocolade cupje met aardbeiencrème".


Iedere vrijdag zet Grietje een gratis patroontje van een petit four op haar blog. Een rechtstreekse link naar de patroontjes zie je rechtsboven in mijn blog staan. Als je hier op klikt krijg je alle patroontjes te zien. Doe ook gezellig mee met deze leuke haakmarathon.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

13 opmerkingen:

  1. hij ziet er uitnodigend uit♥ prachtige foto van een prachtige cupcake

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de link, Vera. Je cupcakeje ziet er zo gezellig uit, dat ik meteen even ben gaan kijken op dat blog. Leuk, leuk, leuk!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhhh alweer zo een leukerdje!

    Ik wil ook wel meedoen hihihi ..... maar zit nog in de jetlag van mijn nachtdiensten. Niet vooruit te branden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die van jou is ook mooi geworden!
    Ben jij ook al zo nieuwsgierig naar het volgende petit four gebakje?? hihi...

    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi !!!
    Ik doe zelf natuurlijk ook mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O jij hebt hem al af, leuk ik doe ook mee! Grtzz..maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu moeten jullie niet allemaal al een klaar hebben hoor. Want ik had besloten om nog niet mee te doen, omdat ik nog zoveel,opdrachten heb liggen. Maar het begint toch wel te kriebelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mmmmmm, die ziet er lekker uit zeg.
    staat zo gezellig op tafel, lijkt mij.
    'Fijn weekend, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zal ik dan toch even meehaken!!!!!!!!!! Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor, goed voor de lijn, hier kan ik tenminste van af blijven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is mooi geworden. Leuk dat je ook mee haakt!
    Op naar de volgende^_^
    Fijn weekend.

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.