maandag 15 oktober 2012

2e Petit Four en een Cadeautje

Vrijdagochtend vroeg stond het 2e petit four patroontje online. Ook deze is weer erg leuk. Gelukkig lag er nog een klein bolletje groen, net genoeg. Hoef ik nog niet naar de winkel, scheelt weer want dan zie ik meteen weer van alles en koop ik weer meer dan de bedoeling was hihihi.


Vandaag kreeg ik deze lieve kaart in de bus. Hij is afkomstig van Paula.


Ze had op haar blog een leuke geborduurde kaart met een poes staan. Omdat ze het niet nog eens zou gaan borduren wilde ze het patroontje weggeven. Ik heb daar snel op gereageerd, een leuk borduurpatroontje is nooit weg en ik ben ook nog eens een echte kattenliefhebster. Ik was de eerste die reageerde en vandaag kreeg ik het patroontje.

Het is prachtig, een patroontje uit 1988. Toendertijd gratis bij 2 flessen of pakken Nutroma. Een heerlijk nostalgisch plaatje met Carrie Tefsen en een lief patroontje.
Dank je wel Paula, ik ben er superblij mee en ga het zeker eens borduren.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

15 opmerkingen:

  1. Ik "ken" dat hahahahaha meer kopen dan de bedoeling was ..... hihihihihi

    2e petit fourtje is goed gelukt meis! Wat staat dat leuk!!!!!

    Mooi borduurpatroon!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je er een mooi tweede petit four bijgemaakt. En wat leuk zo'n mooi borduurpatroon. Veel plezier ermee. We zijn natuurlijk wel benieuwd naar de creatie van deze leuke kat. Ook een hele leuke kaart heeft ze je gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet niet hoe het komt, maar ik krijg toch opeens zo'n zin in een petit four :-)
    Hij is weer mooi!
    Leuk kaartje, veel plezier met je borduurpatroontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben je ook al besmet met het 'petit-fourtjes virus'? Ze zijn ook wel heel erg leuk. En een stuk 'veiliger' om in huis te hebben dan echte :-). Je hebt mooie kleuren gebruikt!
    Veel plezier met het borduurpatroontje, ik vind het leuk dat ik je er blij mee kon maken. Ben wel benieuwd naar je borduurwerkje hoor!
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oef, wat herkenbaar dat heb ik nu ook altijd als ik een handwerkwinkel in loop....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zien ze er "lekker" uit die petit fours.

    Groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd leuk zo'n verrassing op de mat!! Mijn tweede petit fourtje is inmiddels ook klaar..moet alleen nog even op de foto, de jouwe is leuk met dat 'koffieboontje'! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk wer hè ja ik vind het ook leuk om te doen lekker overzichtelijk en geen dik maker hi hi Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk is je petit fourtje,mooi kleurtje he.
    Ben benieuwd naar nr drie.
    En een leuk borduur patroontje.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn net echt!!! Mmmmmmm, krijg er gewoon trek van, hi hi.

    O ja en dat kopen, ik ken dat!!!! (Wij allemaal ben ik bang)
    Mijn man zegt al: "Ja ja, jij koopt veel bij de Action, dus das dan niet zo duur, maar hallo, als je daar veeeeel koopt, ben je ook veel geld kwijt hoor!!!"
    Maar ja, ik zie ook altijd zoveel, en altijd wel iets wat ik nog niet heb en wat ik echt ECHT waar nodig heb!!!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief!!!
    Je petit fourtjes zijn ook mooi geworden. Leuke werkjes hé!!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed gelukt, de tweede petit four. Op naar vrijdag! Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk en lief... De petit four is leuk!!
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is Nutroma? Zegt mij niks (ik zal zo wel even Googlen).
    Je petit fourtje is mooi geworden. En ik wens je veel plezier met borduren.

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kraaltje heb je erop gezet!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.