dinsdag 30 oktober 2012

4e Petit Four en Kerstboom

De 4e petit four van de Crochet Along is af, hoewel af..... Het is gehaakt. Er moet nog iets bovenop, maar ik heb geen kraaltjes die voldoen en voor iets anders ontbreekt even de inspiratie. Volgende week kunnen jullie zien wat er uiteindelijk opgekomen is, als nummer 5 er is.


Dit is mijn kerstboom voor dit jaar. De balletjes moeten er nog in, maar ook daar moet ik nog kralen voor kopen. Ik twijfel nog tussen rood en wit. Het patroon komt uit het boekje Christels Kerstboek.


Morgen een dagje naar de Kreadoe, lekker snuffelen en ideeën opdoen.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

20 opmerkingen:

  1. Die petit fours zien er heerlijk uit. Ik zie meer mensen die ze maken en hoe meer; hoe lekkerder het eruit gaat zien ! Jammie !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit en je kerstboom vind ik ook top veel plezier op de crea doe Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke Kerstboom.
    Ik zou er witte ballen in hangen, maar rood is weer erg "Kerstig", dus moeilijk om een keus te maken hoor.
    Kijk even naar je interieur, misschein kun je dan een goeie keus maken.
    Wit of Rood, het zal beide prachtig staan!!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Komt wel goed met de versiering van het petitfourtje en de kerstboom hihihi

    Heeeeel veeeeeel plezier morgen op de KreaDoe meis!!!!!!! Laat wat over voor mij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn auto is niet groot genoeg om alles mee te nemen, dus er blijft genoeg voor je over :) Jij ook veel plezier.

      Verwijderen
  5. Het ziet er allemaal mooi uit! Ik ga morgen ook naar de kreadoe. Heb er echt veel zin in.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je petit fours heel mooi, maar de laatste mist inderdaad nog wat...
    Mooie kerstboom!
    Veel plezier op de KreaDoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke Kerstboom, veel plezie op de Kreadoe. Ik ga donderdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi geworden je 4de petit four. Je zou het ook zo kunnen laten. Hij is er mooi genoeg voor ;-) Die kerstboom is ook leuk geworden.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb ik overwogen, maar ik vind het toch een beetje kaal zo, dus nog op zoek naar iets erop.

      Verwijderen
  9. Jouw Fourtje is goed gelukt! Ik heb er wel kraaltjes op, maar wat ook zou kunnen bedacht ik me net is met bruine katoen wat van die 'knoopjes' erop maken of kleine streepjes (hagelslag:-). Die kerstboom is leuk zeg, maar versierd is natuurlijk wel wat feestelijker! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind die hagelslag een super idee, ga het proberen en zal het laten zien als het klaar is. Ik had al een chocoladerolletje geprobeerd maar dat was het ook niet :(

      Verwijderen
    2. Vergat je nog veel plezier te wensen morgen:-)! Ben benieuwd of je nog met iets leuks terugkomt!

      Verwijderen
  10. je gaat goed hoor☺ ik vind de kerstboom ook erg mooi ♥ en ik kom je veel plezier wensen voor morgen
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Wat een super mooie petite fourtjes heb je gehaakt.
    Mijn complimenten voor de strak/netheid van je werk.
    De kerstboom is ook helemaal leuk!

    grt.Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Op Krea-Doe parels genoeg.... We zijn dus benieuwt wat het wordt...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook zonder de kraaltjes is ie mooi :D
    Kerstboom is ook goed gelukt zeg!

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ook zonder kraaltjes een smakelijk uitziend petit four.. ( ik ws zelf te lui om kraaltjes te doen, heb vilt geknipt as strooisel...)

    Kerstboom is ook leuk, ben benieuwd naar de versierde versie..
    tine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.