zaterdag 13 oktober 2012

De tas is vervilt

De tas is klaar !!!! En super mooi geworden.
Het was even spannend toen ik de wasmachine open deed, maar het is heel goed geslaagd.
Dit is het geworden na het wassen: een mooi formaat met precies de goed lengte schouderband.


 Na het wassen heb ik de tas volgestopt met handdoeken om hem in model op te laten drogen.


Ik overweeg nog om er klittenband op te zetten als sluiting. Hij gaat nu een beetje scheef hangen waardoor de strepen niet helemaal mooi doorlopen. Maar daar moet ik eerst voor naar de winkel, ik heb het niet meer in voorraad.

Vinden jullie het net zo goed geslaagd?

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

15 opmerkingen:

  1. Ow, die vind ik wel heel erg gaaf geworden! Ja, dat is zeker een heel geslaagd project!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super goed gelukt zeg, geweldig resultaat!! kan me voorstellen dat je er helemaal blij mee bent!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje zeg, wat is dit goed geslaagd, wat een beauty van een tas. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wowww dat is enorm mooi geworden zeg. het is een plaatje van een tas ♥
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geslaagd? Hij is waanzinnig geslaagd. Wat een juweeltje van een tas meis. Hier mag je trots op zijn. Reken maar op veel complimentjes als je hiermee loopt!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jee joh hij is geweldig geworden Gr. Marloekreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Vera, dat is een gave tas geworden! Ik vind hem echt heel erg leuk en wist niet dat het vervilten zo eenvoudig gaat, dacht altijd dat je er heel veel moeite voor moest doen. Maar het meeste werk is dus gewoon het breien.
    Groetjes en fijn weekend.
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zeg... wat een mooie tas. Echt een showmodel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een hele mooie tas. Goed gelukt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is heel gaaf geworden!!! Super!

    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Meer dan geslaagd, SUPER!!
    Groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Vera,

    hij is echt gaaf geworden en met mooie kleuren!!

    groetjes en een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor! heerlijk warm winters en fris! ik moet het nog maar eens proberen hahaha

    groetjes Rosalie (haakpagina)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.