maandag 26 mei 2014

Aapje en speldenkussen

De tijd vliegt door mijn vingers. Het is al weer meer dan een week geleden dat ik gepost heb.
Na de vakantie heb ik nog 2 succesvolle markten gedaan. Ook het huis en de tuin vroegen de nodige aandacht.
Daarbij komt dat ik met het mooie weer de laptop maar weinig aan heb staan, reageren op jullie blogs doe ik op de I-pad, maar daar kan ik geen foto's uploaden.
Niet dat ik nu zo veel heb om te laten zien.

Maar ik moet de voorraden weer aanvullen, dus ik ben weer aan het haken geslagen.
Wederom dit lieve aapje, nu weer in een andere kleurstelling. Ik vind het zelf zo'n lieverdje. Hij straalt iets vertederends uit.

Ook heb ik nog een speldenkussentje gehaakt. Patroontje ooit ergens op internet gevonden.

Nu ben ik bezig met de bungelknuffels. Ze zijn zo in trek dat ik bijna de hele serie weer moet maken.

Ook wil ik voor mezelf een zomers truitje gaan haken, maar daar moet ik nog garen voor halen. Ga ik deze week maar eens doen. Tussen alle knuffeltjes door is het wel leuk om weer eens iets anders te haken.

Fijne week.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

7 opmerkingen:

  1. Een schattig & lief aapje ...
    Kon hij maar tot leven komen ...
    Fijne maandag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje heb je weer gemaakt!
    Gaaf dat je zo goed verkocht hebt, maar ja, dan moet je wel weer flink aan de bak ;-)
    Je blauwe truitje beviel je dus goed; ik ben benieuwd naar de volgende.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een liefje!
    Mooie kleuren!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super dat de markten succesvol waren :) kan ook niet anders met zo'n schattig aapje.
    Speldenkussentje is ook leuk, ik heb het patroon ook liggen, maar helaas nooit gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is inderdaad een dotje. Hier schiet het niet op met haken. Druk met werk maar dat komt vanzelf wel weer. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is een lieffie dit aapje en wat fijn dat je leuke markten heb gehad,
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lieffie echt een scheetje

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.