maandag 5 mei 2014

Zomers truitje

Mijn breiwerk is af.
Het was nog een hele klus. Ik liet een steek vallen en kon hem niet meer goed krijgen. Moest ik een aantal toeren terugsteken, een hele avond voor niets zitten breien. Maar gelukkig heb ik het toch weer goed gekregen.
Ziet het er niet leuk uit zo?
Heerlijk voor een lekkere warme zomeravond over een hemdje. Ziet er toch iets meer aangekleed uit dan.


Als je het op de grond legt ziet het er niet echt als een truitje uit. Het zijn rechthoekige lappen die aan elkaar gezet zijn. Maar met dit patroon was het ook geen pretje geweest om ook nog een hals en armsgaten te moeten maken. 

Ik ben blij dat het af is en ik ben reuze trots op mezelf dat het gelukt is. Laat de zomer nu maar komen.

Tot de volgende keer 
Groetjes
Vera

7 opmerkingen:

  1. Dat is er zeker eentje om trots op te zijn meis! Schitterend Vera!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is ie geworden! Met zo'n bijzonder patroon en mooi garen heb je ook geen ingewikkeld model nodig, op deze manier komt het juist goed tot zijn recht.
    Knap stukje breiwerk!

    Groetjes,

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is echt heel mooi geworden net kant en het staat zo leuk ........nu maar hopen op veel zomerse dagen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden hoor! Heerlijke kleurtjes!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er leuk uit. Nu maar hopen op veel zomer. Vandaag was in ieder geval een goed begin. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem prachtig, het zal je geweldig staan!
    Hopelijk kun je het heel snel al dragen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.