donderdag 1 mei 2014

Breien

Na een beetje een tegenvallende markt met de Paasdagen even niet meer gemotiveerd om Ami's te haken.
Voor de afwisseling de breipennen weer eens tevoorschijn gehaald en aan het breien gegaan.
Hier ben ik mee bezig:

Het garen is heel dun en het wordt gebreid met breinaalden 4,5
 Het patroon is lastig, je moet goed tellen om het aantal steken te houden.
Het is dus niet iets om bij de tv te doen, maar het vordert gestaag en het wordt erg mooi.
Ik hoop het eindresultaat snel te kunnen laten zien.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

7 opmerkingen:

  1. je bent al lekker opgeschoten Vera, het wordt echt prachtig....
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtkleuren,ben zeer benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, dat is mooi! Prachtig kleurverloop!

    Groetjes,

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is mooi - ik kan me voorstellen dat je bij dat patroon het kopje moet bijhouden !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer dat de markt een beetje tegenviel. Vooral eerste paasdag was het prachtig weer, dus daar kon het niet aan liggen. En je schattige schaapjes, zijn die wel verkocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat de markt tegenviel :(
    Je breiwerk ziet er prachtig uit, maar lijkt me moeilijk als je een foutje zou maken en het herstellen moet.
    Géén TV dus, en opletten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat jammer dat de markt tegenviel. Ik wilde graag maar dochterlief had andere plannen en manlief wilde van alles maar niet naar een markt en dus gingen we wat anders doen. Je patroon ziet er inderdaad spannend uit maar wordt zeker mooi. Ben benieuwd naar het resultaat. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.