donderdag 30 mei 2019

Nieuwe Banner

Misschien is het jullie al opgevallen, ik ben aan het experimenteren met banners.
Ik wil zowel mijn website, als dit blog, als Facebook hetzelfde uiterlijk geven.
Het opzetten van een website kost erg veel tijd. Ik heb een cursus webdesign gedaan, maar ben daar al weer heel veel van kwijt. De vernieuwde website zal dus nog best een tijdje duren, maar de banner is er in ieder geval.


Ik vind deze zelf heel geslaagd en ook op Facebook zal ik deze plaatsen.

Ook heb ik een tijdje geleden een aantal tabbladen toegevoegd om het ook hier toegankelijker te maken. En zo blijven we lekker bezig.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

5 opmerkingen:

  1. Je banner is prachtig ziet er mooi uit.
    Groetjes Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt!
    Heel herkenbaar door het overal hetzelfde te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is goed gelukt!!
    Zo gaaf, je mooiste creaties is een hart.
    Succes, je bent er druk mee, maar het wordt steeds echter zo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gelukt hoor! Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.