woensdag 22 mei 2019

Vakantie en Teckel

De afgelopen 2 weken hebben we genoten van een welverdiende vakantie.
We zijn een paar dagen naar Texel geweest en een paar dagen naar Brugge. We hebben mooie fietstochten en wandelingen gemaakt. We hadden reuze geluk met het weer, heerlijk buiten kunnen zijn. Helaas zit het er weer op en begint morgen het gewone leven weer.

De haaknaald heeft ook in de vakantiemodus gestaan. Ik heb echt bijna niets gedaan. Niet verder gekomen met bijtje Livia, ze zit er nog steeds zonder armen, sprieten en vleugels bij.
Het enige wat er uit mijn handen is gekomen is een klein teckeltje.


















Het is een gratis patroon van Stip en Haak.

Ik ga nu jullie blogs lezen, ook dat heb ik de afgelopen 2 weken niet gedaan. Best even lekker, alles loslaten. En vanaf morgen kunnen jullie mijn reacties weer tegemoet zien.

De haaknaald gaat ook weer aan de gang. Er moet nog wel het een en ander gemaakt worden voor de komende markten en ik begin er ook weer zin in te krijgen.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

6 opmerkingen:

  1. Hi … toch een schattig teckeltje dat je tevoorschijn toverde. Fijne week gewenst. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat jullie echt even vakantie hebben kunnen vieren, ik hoor de verhalen binnenkort wel.
    Wat een lief teckeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een goed teken enerzijds dat je zo weinig hebt gehaakt... heb je een boel andere dingen samen kunnen doen!
    Het weer in Nederland is altijd wel een dingetje, maar erop uit trekken is toch het beste. Fijn dat jullie het zo troffen. En nu begint je haaknaald vast wel weer te roepen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héérlijk, even niks moet, alles mag.
    Zo te lezen hebben jullie er lekker van genoten en daar is het ook vakantie voor.
    Wel een héél lief teckeltje, ik zou er gauw nog een paar maken😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk Texel en Brugge, een geweldig eiland en een geweldige stad
    Wij zijn er ook geweest, goede herinneringen aan :)
    Ik neem toch ook altijd iets te handwerken mee, leuk zo'n kleine teckel
    Hartelijke groeten Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lekker even vakantie. Vooral Texel houd ik van. Succes weer met haken en de markten.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.