vrijdag 8 maart 2019

Rammelaar

Eindelijk begin ik weer zin te krijgen in haken.
Ik ben maar met iets kleins begonnen zodat het snel klaar is.
Op de Handwerkbeurs kocht ik houten ringen en rammelkralen.

De eerste set heb ik gebruikt om een muis te maken.

Het blauw lijkt totaal niet, maar waar ik het ook probeerde, binnen en buiten, het wilde niet beter worden.

Nu net nog een keer geprobeerd en deze lijkt meer.

De rammelkraal zit in het hoofdje en geeft een mooie subtiele rammel, gelukkig niet zo'n irritant geluid en het wordt natuurlijk ook gedempt omdat het in de vulling zit.

Ik ben nu aan een beertje begonnen.
Dit patroontje is van Stip en Haak en gratis.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

8 opmerkingen:

  1. Die rammelaartjes zijn leuk en gewild!
    Fijn zo'n werkje dat snel af is...kom je er weer een beetje in..
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk!
    Ik heb dat ook weleens dat ik de kleur niet mooi op de foto krijg, gewoon blijven proberen.

    Geoet,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingetjes om cadeau te doen. Ze zijn erg in trek. Fijn dat je weer zin hebt gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je haak zin weer terug is.....ik was er ook niet bang voor dat dit niet zou gebeuren hoor, hihi, ze hebben jou qua haken echt helemaal te pakken😊
    Dit zijn leuke dingen om mee te beginnen, zo klaar en een schattige rammelaar als resultaat.
    Foto's nemen is een drama op dit moment.
    Overal! Binnen, buiten, met of zonder flits, bah, het lukt mij ook niet goed.
    Maar tegenwoordig, met de "gender neutrale" hype, is de kleur niet zo heel erg belangrijk😉.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk is de rammelaar geworden
    Op naar de volgende creatie Vera
    Fijn weekend ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd. Leuke kleine cadeautjes blijven het.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.