zaterdag 16 maart 2019

Mochila etui

In augustus vorig jaar begon in aan een etui, het blauw ruitje.
Het haken ging best snel, maar toen moest de rits erin, en dat was een struikelblok.
Daarna maakte ik een etui voor Angélique, klik hier, en omdat die op tijd af moest zette ik daar wel snel een rits in, maar het blauwe ruitje bleef liggen,

Morgen sta ik op de Voorjaarsfair in Zwaag en dan gaan de potjes mee, maar ook de mochila tassen. En dan zou het toch mooi zijn als de etui ook mee zou kunnen.

En omdat het maar vreselijk blijft waaien, wat ik inmiddels echt spuugzat ben, heb ik me er vanmiddag toe gezet de rits te plaatsen.

De beide kanten zijn verschillend en ik vond het lastig wat ik nou het mooiste vond. Ik heb de knoop aan die kant geplaatst die ik het meest sprekend vond.



De rist heeft zo goed als dezelfde kleur als de bovenkant van de etui.


Weer een "oud" projectje af.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

8 opmerkingen:

  1. Netjes gedaan weer, is het je toch nog gelukt op tijd. Succes en veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een leuke etui.
    Mooie kleurtjes en de rits past er echt héél Mooi bij qua kleur.
    Veel plezier morgen en ik wens je een goeie verkoop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig geworden. De rits zit er ook mooi in. Het weer wordt geloof ik wat beter dus hopelijk zijn er veel bezoekers. Heel veel plezier en verkoop op de markt.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo fijn hè als iets weer af is, het zit toch in je hoofd als het er nog ligt.
    Het is trouwens erg mooi geworden, leuke kleuren en dat knoopje maakt het net even anders.
    Fijne zondag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi etui en prachtige kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herkenbaar, dat afwerken... En soms is opeens de tijd rijp en gaat het van een leien dakje!
    Ik vind deze etui echt prachtig...; een bijzonder ruitje met dat kleine stipje erin.
    En is hij verkocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig!! mooi en de kleuren wauw, lekker fris
    Misschien heeft het even geduurd, maar het resultaat is er dan ook naar :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een supertof etuitje! Dat doet mijn blauwgeruite hartje sneller kloppen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.