maandag 17 oktober 2011

Voorbereidingen voor de markt

Gisteren weer een gezellige markt gehad. Tijdens de markt tussen de bedrijven door lekker aan het haken geweest. De mensen vinden het altijd erg leuk om je bezig te zien. Helaas geen foto van mijn "kraampje" gemaakt, weer eens vergeten.

Vorige week druk geweest met inmaken: lekker puur appelsap, diverse smaken chutney en jam. De appelbomen hingen zo vol dat ik appels heb ingevroren voor de appeltaart en appelmoes heb gemaakt. Ook nog een flinke voorraad om lekker zo op te eten. Er gaat niets boven onbespoten appels uit eigen tuin. De komende maanden hoef ik geen appels te kopen.

Natuurlijk heb ik ook lekker zitten haken, de avonden worden weer langer en op tv is er weinig wat ik leuk vind. De gelukspoppetjes van Annemarie Arts zijn zo grappig, dat ik er meteen een paar gemaakt heb.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

1 opmerking:

  1. Dat ziet er allemaal heerlijk uit zeg.
    En mooie gelukspoppetjes heb je gemaakt. Ik vind het varkentje en het paardje super!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.