woensdag 5 oktober 2011

Mozaïekopdracht

Ik kreeg de vraag of ik een "niet storen" bordje kon mozaïeken. Ik heb deze bordjes al eerder gemaakt (te zien op mijn webstie: www.verashomemade.nl). Natuurlijk is het leuk om een opdracht te kunnen krijgen, dus aan het tekenen gegaan. Leidraad was de website van de opdrachtgeefster. Gevoelsmatig plaatste is het hart rechts, maar zij wilde het graag links hebben, dus tekening aangepast. In overleg de kleuren bepaald en daarna aan de slag.
Hier zijn de verschillende stadia te zien.

De laatste stap is voegen, maar daarvoor moet de lijm echt goed droog zijn.

En dit is het eindresultaat geworden.

Het was leuk om te maken.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.