zaterdag 22 oktober 2011

Mandje van Zpagetti

Het moest er eens van komen. De bollen Zpagetti keken me steeds al aan als ik in de winkel kwam, maar tot donderdag heb ik me kunnen beheersen. Nu dus toch overstag gegaan. Meteen maar 2 verschillende kleuren gekocht.

Ik heb dit mandje gemaakt voor mijn schoonmoeder die donderdag jarig is. De deksel was nog het lastigste, moest natuurlijk wel over de mand kunnen. Om te openen een lus eraan gehaakt. Ik ga het nog vullen en klaar is het verjaardagskado. En nu maar hopen dat het in de smaak valt.

Het is leuk haken met Zpagetti maar wel zwaar. Leuk om er eens tussendoor te doen. Nu van de andere bol ook nog een mandje maken. Die is voor mezelf.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.