dinsdag 14 juli 2020

Vakantie

Een tijdje terug kwam ik online een hele leuke schort tegen die voor mij gemaakt lijkt te zijn.

Ik bestelde deze bij een Nederlandse site. Het duurde erg lang voor het bestelde pakketje binnenkwam. Wat bleek: het moest uit China komen en dat duurde in corona tijd langer. Echter tot mijn ontsteltenis kwam het van aliexpress en ik bestel uit principe daar echt NOOIT.

Manlief zag in de krant een artikel hierover, sites die de indruk wekken iets te verkopen, maar de bestelling doorsturen naar Chinese webshops. Had ik dit geweten dan had ik de schort niet besteld.
Nu ben ik er toch wel heel blij mee hoor, deze kat heeft mijn hart gestolen en ik sta nu met nog meer plezier in de keuken potjes te vullen.

Zoals deze met zwarte bessen uit de tuin.

Ook kreeg ik nog een leuke bestelling voor 20 mini potjes waarvan ik de meeste in voorraad had. De laatste aardbeien uit de tuin gebruikt om potjes te vullen en de bestelling compleet te maken.

We hebben nu 2 weken vakantie. We blijven thuis en hopen mooie fietstochten te kunnen maken.
Ik zal dan ook minder online zijn en wellicht wel eens een blogje missen.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

6 opmerkingen:

  1. Het schort is gaaf, maar het verhaal op de achtergrond is wel vreemd. Het zal je wel geinig staan ☺
    Lekker bezig geweest, ziet er weer prima uit. Veel plezier op de fiets, het belooft goed weer te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een cute schortje en veel gezond lekkers ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik hoor dat ook meer.
    Wat ik dan niet snap.....als je zo'n Nederlandse web winkel hebt zorg dan dat het in ieder geval al op voorraad ligt bij jou, dan valt het veel minder op dat het uit China komt!!
    Zo dom om het op deze manier te doen.
    En.... je zal er ook veel meer voor betaald hebben dan dat je het rechtstreeks uit China had laten komen denk ik. Balen hoor.
    Het is een super leuk schort trouwens een ja, het past echt bij jou, als katten liefhebben.
    Fijn dat je nog mooi wat pootjes voorraad jam hebt verkocht.
    En nu lekker genieten van de vakantie!!
    Het mooie weer komt eraan zeggen "ze", dus het moet goed komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vreselijk irritant is dat ik heb het met armbandjes van mijn dochters gehad. Kwamen ook nog eens veel te laat en inderdaad ook van aliexpress en duur betaald in een nederlandse webwinkel. leer voor de volgende keer ik kijk nu extra goed. Maar het is wel een leukerd de schort. Heel veel plezier in jullie vakantie, heerlijk genieten en uitrusten. Tot snel. gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk schort. Echt schattig met die kat. Een hele fijne vakantie gewenst.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het schort is wel errug leuk! Maar ik snap je frustratie...
    Je potjes jam zijn zò mooi, geen wonder dat ze goed verkopen!
    Fijne vakantie gewenst...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.