zondag 2 augustus 2020

Genoten van vakantie

De vakantie is al een week voorbij. Voor manlief was het een rare overgang. Hij werkt nog steeds thuis. Het was weer even zoeken om de balans te vinden. In bloggen had ik nog even geen zin.

Ondanks de rare tijd hebben we een heerlijke 2 weken gehad. Het weer was niet altijd even lekker, maar dat mocht de pret niet drukken. 
We hebben lekker gefietst, o.a. in mijn geboortestreek. We hadden een hotel in Doesburg geboekt en zijn op de fiets naar mijn vader in Doetinchem gegaan.

‘s Avonds gegeten bij “De Waag” in Doesburg.

We zijn ook een dagje naar de Marker Wadden geweest. Je moet reserveren voor de overtocht met de boot. We hadden het geluk met deze mooie driemaster te gaan.

Tijdens de overtochten was het gelukkig droog en konden we lekker buiten zitten. De tocht duurt ong. 50 minuten. Op het eiland hebben we wel regen gehad, maar ook genoten van de natuur. Vanuit deze uitkijktoren een mooi zicht over het gebied.

We hebben ook een mooie fietstocht rondom Haarlem en Zandvoort gemaakt. Grappig om op de fiets door Haarlem te komen.

Wandelen hebben we ook gedaan. Met name in onze eigen omgeving. Je hoeft niet ver van huis te gaan om van de natuur te kunnen genieten. Als ik dieren zie moet ik er even heen om te kijken of ze naar me toe willen komen.

Ook zagen we dit bord staan, waar we vreselijk om moesten lachen.

Van de andere tochten hebben we geen foto’s. Maar bovenstaande foto’s geven wel een aardig beeld van de vakantie.

Wat wel anders was als anders is dat we maar heel weinig buiten de deur gegeten hebben. Dat is iets wat in deze tijd met zijn beperkingen toch wel lastiger is. Maar we zijn niets tekort gekomen hoor, de tuin levert heerlijke verse groente, maar daar laat ik in een andere post wat van zien.

Tot de volgende keer 
Groetjes 
Vera

3 opmerkingen:

  1. Die tekst op het bordje is inderdaad erg grappig. Zo te zien hebben jullie genoten en daar gaat het om op vakantie. Heerlijk niets te moeten en genieten.
    liefs lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha, je bent dus ook in mijn geboortestad geweest, leuk! Zo te lezen hebben jullie je goed vermaakt, heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te lezen hebben jullie je goed vermaakt. Mooie foto's zeg. Dat bordje is heel grappig, die heb ik al vaker gezien ja.
    Fijne zaterdag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.