vrijdag 9 november 2018

Meer vilten hangers

Ik ben nog steeds lekker met de buurvrouw vilten kersthangers aan het maken.
Het is gezellig zo samen bezig te zijn en stimuleert om door te gaan.

We hebben er weer een aantal af. Ik heb alleen de mijne op de foto gezet.

Allereerst maakte ik het kerstboompje. Deze is in 2 kleuren, maar dat kreeg ik niet goed op de foto.

Daarna ging ik thuis verder. Ik liep wat achter en we wilden de volgende serie gaan bestellen.
Ook vond ik het huisje en de kerk wat minder en liet ik die dus liggen. Toch gemaakt en eigenlijk zijn ze toch wel heel erg leuk.


Daarna konden we verder met de volgende serie.
Ik koos voor het hobbelpaard en het sokje.


De laatste vind ik zo leuk, dat ik die ook nog in andere kleurstellingen ga maken.

We hebben niet alles besteld van de SAL. De laatste 2 vonden we niet leuk dus die laten we schieten.
Ik heb nu nog 4 patroontjes te gaan, dus wordt vervolgd.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

4 opmerkingen:

  1. Nou, je komt wel in de winter/kerststemming als je dit ziet.. wat een leuke vilthangers maak je. Is dit voor jezelf of ook voor de verkoop? Ik vind het nog een heel gepriegel om zoiets netjes te maken... en als je het dan wil verkopen, pfft... wat vraag je dan voor zoiets...
    Werkelijk geen idee. Maar misschien mogen ze wel gezellig bij jou in de boom hangen!
    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee, wat zijn ze leuk! Ik vind het paardje het leukst, maar de sok is ook super en het boompje is ook al zo leuk! Tsha en het huisje en kerkje geven een gezellige sfeer, due horen er ook bij. Je bent lekker bezig momenteel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik twijfelde of ik mee zou doen maar ze zijn inderdaad wel leuk!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, ze zijn stuk voor stuk weer heel erg leuk!!
    Ik vind juist het kerkje en het huisje wél leuk, goed dat je die hebt afgemaakt hoor.
    En, net als Elizabeth ben ook ik nieuws gierig.......ga je ze zelf in je boom hangen?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.