maandag 12 november 2018

Eekhoorn van vilt

Vriendin Angélique werd 50 jaar. Ze vierde het met familie.
Natuurlijk heb ik wel een cadeautje voor haar, maar dat kan ik nog niet laten zien.

Van haar vriend kreeg ik het verzoek of ik wel een aandeel wilde leveren in een boek wat hij wilde maken. Het mocht een verhaaltje zijn of iets creatiefs. Natuurlijk wilde ik dat doen en dan ga ik natuurlijk voor het laatste. Ook wist ik al snel wat het moest worden.

Ze ontwierp zelf een haakpatroon voor Eekhoorn Axel, klik hier.

Ik wilde hier een vilten variant van maken. Ik heb Axel destijds mogen proefhaken en gebruikte deze als voorbeeld. Dus aan het tekenen en naaien gegaan en dit is het geworden.


Ik ben er best een beetje trots op, dit is niet iets wat ik veel doe.

Ik maakte er een "making off" bij voor het boek en ze heeft het op haar feestje gekregen.
Het was een kleinigheidje, maar zoals gezegd. haar echte cadeau krijgt ze nog.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

7 opmerkingen:

  1. Ik vind hem geweldig! Hij lijkt absoluut op Axel, hij heeft zelfs net zo'n pindaatje vast. Dat heb je echt heel knap gedaan, zo gaaf! Ik vind dit echt een geweldig leuk cadeau! Dank je wel, lieve vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dotje en wat leuk, een vilten Axel. Ik lees net dat Angelique er erg blij mee is en dat is mooi meegenomen hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gelukt hoor, wat een lieverd, tja ik snap dat Angélique daar blij mee is.
    Persoonlijk vind ik zelfgemaakte cadeautjes altijd super :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat is hij goed! Ja, ik ken Axel ook, heb hem ook gehaakt... Ik denk dat je cadeautje wel in de smaak viel. En dan komt er nog een echt cadeau... ben nieuwsgierig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel goed gelukt! En nu willen wij natuurlijk ook weten wat het "echte" cadeau is.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had hem al gezien op het blog van Angélique.
    Ik vind hem zó lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke eekhoorn, ik heb onlangs ook 2 eekhoorns van vilt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.