donderdag 8 maart 2018

Vervolg Vitamini's

Eindelijk weer eens iets om te laten zien.
De afgelopen 2 weken last gehad van een flinke handwerkdip.
Maar inmiddels de haaknaald weer opgepakt en er zijn 2 vitamini's af.

Allereerst Wiebe Wortel

En ook nog Aukje Aubergine. Hier klopt de kleur niet van, is donkerder paars, maar krijg dat niet op de foto.


Nu nog 3 van de Lidl te gaan: Chantie Champignon, Bram Broccoli en Aisha Appel.
En Mrs Hooked heeft er zelf nog Kareltje Knoflook bij bedacht.

Ik wil ze als decoratie op mijn kraam gebruiken als ik alleen de potjes mee heb.
Een leuke link naar het fruit dat ik verwerk en het vestigt meteen de aandacht op wat ik nog meer doe.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

9 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk en wat een goed idee van je. De potjes staan gezellig, maar met al die leuke figuren erbij heb je helemaal een gezellige kraam en vast veel bekijks. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk he ?!!
    Wat een goed idee om ze mee te nemen voor op je kraam, zal een gezellige boel worden daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. AHHHHHH ze zijn zooooo leuk!!!!!!
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt echt de smaakt te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een twee leukerds ...
    Op de naar de volgende ...
    Het wordt een gezonde vitamine bende ...
    Fijne vrijdag ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze gaaf! En leuk dat je zo ook op deze manier kunt gebruiken, want anders staan ze maar te staan... Dat is mijn probleem een beetje met zulke haakobjecten.
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt ze weer zo mooi gemaakt! Goed idee om er je kraam mee aan te kleden en meteen te laten zien dat je ook heel mooi haakt. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn zo schattig die vitaminies.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze leuk he. Inmiddels patroontjes van Mrs Hooked opgeslagen. Ik moet me er eens aanwagen. Leuk voor Moos en Norah.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.