donderdag 15 maart 2018

Paashaas

Het haken schiet nog steeds niet echt op.
Ik ben druk geweest in de tuin en dat leverde de nodigde spierpijn op.
Bomen die echt gesnoeid moesten worden en de groentetuin moest ook klaar gemaakt worden voor het nieuwe tuinseizoen. Als ik dan 's avonds lekker op de bank plofte had ik niet echt zin meer om te haken.

Ik ben bezig met de Paas Cal van Dani's Creaties. Een leuke paashaas.
Het lijf en de kop zijn af. Het wordt wel een lieverd. Deze komt zeker klaar voor de Pasen hoor.


Gisteren waren we weer eens bij Intratuin. Ik kom daar niet zo vaak omdat we dichterbij een heel mooi tuincentrum hebben. Maar omdat we in de buurt waren daar weer even binnen gewipt.
We zagen hele leuke "scrabble" blokjes. Ze zijn 6 x 6 cm. Ik heb deze meegenomen.


Hier wil een mooi geheel van maken om op mijn kraam te zetten. Nog even bedenken wat precies.
Ook twijfel ik nog of ik wel of niet een klein haakje voor de s zal zetten. Ik denk dat ik het maar zo laat.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

5 opmerkingen:

  1. De paashaas wordt echt weer een schatje!
    Geinig, die scrabble-blokjes, ik ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaat zien.
    Knap dat je al zo ver bent in de tuin. Mijn boompjes zijn wel gesnoeid, maar verder....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die wordt leuk, die haar.
    Lief snoetje hoor.

    Ik zou denk ik wel een haakje voor dee s zetten.....anders staat er al gauw "Veras", of.....je maakt er "home made by Vera" van😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je paashaas, exht een leukerd!
    Ik zal eens kijken voor het patroon :)
    Leuke letters, neem even de tijd om te bedenken hoe je ze gaat gebruiken :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel herkenbaar. Ik ben nog steeds aan het behangen al doe ik dat niet elke dag. Maar dan heb je 's avonds weinig zin meer om iets beet te pakken. En o ja. Ik heb ook nog een tuin. Maar het is zo helemaal nog geen voorjaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.