dinsdag 7 april 2015

Varken Viola

Jee, het is al weer 2 weken gelden dat ik gepost heb. Maar het is ook een drukke tijd geweest.
Het tuinseizoen is weer begonnen en de groentetuin is omgespit en het eerste is al weer gezaaid. Ook de kas is klaar voor het nieuwe seizoen en er staat al wat sla in. Ook menig zaaibakje is gevuld.
Ik ben jarig geweest en we zijn 2 dagen naar Texel geweest om dat samen te vieren.
En ik ben veel in de keuken bezig geweest om de voorraden weer aan te vullen. Ik zal nog foto's maken van de potjes, dus daarover een andere keer meer.

Naast het druk zijn ben ik ook met meerdere dingen tegelijk bezig die ook allemaal wat groter zijn. Het duurt dan ook wat langer voor er iets af is.
Maar ik heb weer iets om te laten zien.

Mag ik jullie voorstellen aan Varken Viola. Ze heeft een jurkje aan in lentekleuren en zit lekker van het zonnetje te genieten.

Ze heeft ook een heel lief staartje dat heel eigenwijs onder het jurkje uitkomt.

Maar ineens is ze verdwenen.
Waar is ze nu???
Kijk nou, ze heeft haar vriendinnetje Muis Pien opgehaald en ze willen ook nog wel even samen op de foto.

Leuk en lief stel zo. Beide patronen te koop bij Stip en HAAK.

Nu ga ik ook weer even bijlezen op jullie blogs. Ook dat is er bij ingeschoten.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

9 opmerkingen:

  1. Ach wat een lief stel, heerlijk hè even een paar dagen er op uit. Wij zijn 2 weken geleden 4 dagen op Texel geweest, in de Koog en we hebben genoten.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, bezig bijtje! Leuk om weer een mooie creatie van je te zien!
    Ik ben wel venieuwd naar je voorraad. Heb je dingen ingemaakt?
    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gezellig stel!

    Fijne dag! Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat leuk! Je hebt nu je eindelijk je eigen varkentje! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig zo samen in de stoel. Wie is de volgende die er naast mag komen te zitten ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh, kijk ze nou zitten samen! Wat eeen mooie meiden ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaaaaah, wat een liefjes zo samen.
    Ze zitten ook zo gezellig met hun armpjes om elkaar heen.
    Mooi gemaakt hoor.
    Ik ben ook wel heel benieuwd naar je keuken maaksels, laat je die gauw eens zien?
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Viola ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.