dinsdag 24 maart 2015

Gebreide omslagdoek

Ik had weer eens zin om te breien. En niet te ingewikkeld.
Ik had nog mooie bollen Bianca van de Wibra liggen.
Hier heb ik een rechte omslagdoek van gemaakt.

Hiervoor 75 steken opgezet met naalden 5 en gebreid in gerstekorrel tot een lengte van ca.1.70 meter.
De zijkanten heb ik afgewerkt met een toer vasten.
Toto slot lekker veel franjes er aan gemaakt voor het speelse effect.


Je kunt hem op verschillende manieren dragen.























Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig model ...
    De kleuren vind ik zo zacht ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een bewijs dat er zoveel schoonheid in eenvoud kan zitten! Mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Het gemeleerde garen is zeer geschikt voor een eenvoudige sjaal, zou niet tot zijn recht komen in een ingewikkeld patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij kan echt alles he?!!
    Mooi hoor, wat zal je daar een plezier van hebben (of is ie voor de verkoop?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat komt het garen mooi uit zo!

    Groetjes,

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige omslagdoek is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.