donderdag 15 januari 2015

Tekubi, Mr.Tony en meer

Hoogste tijd om weer eens iets te laten zien hier. Ik kan wel een doos katoen laten komen, maar daar moet natuurlijk wel iets mee worden gedaan.

Een nieuwe Tekubi in een andere kleur. Het patroon is in het Nederlands hier te vinden.


Ook Mr Tony is weer van de naald gerold. Dit keer in een lekkere frisse lentekleur. Met al dat slechte en donkere weer van de laatste weken ben ik wel aan een beetje frisheid toe. Het is een patroon van Christel Krukkert uit het boekje: Gehaakte beestenboel.


Ik vroeg me steeds af waarom mensen het zo'n lieve muis vinden i.p.v. een rat. En ik ben er achter: ik zet de kop er andersom op waardoor hij een lievere uitstraling krijgt.

Een klein tussendoortje is deze Sleepy Sarah. Patroon is hier gratis te downloaden.


En tot slot ben ik weer aan de serie angry birds begonnen. Ze zijn nog steeds razend populair. De patronen waren ooit gratis te vinden op internet, maar deze zijn verwijderd.


Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

11 opmerkingen:

  1. Mooie kleurtjes heb je gebruikt, Vera. Zeker de muis vind ik erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker bezig! Ik vind de tekubi erg leuk. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo je hebt flink doorgewerkt. Leuk zijn ze geworden. Vind Mr. Tony heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tekubi, Mr. Tony en Sarah hebben zo'n hoog knuffelgehalte! Dat kan ik natuurlijk niet zeggen van de Angry Bird, dan krijg ik de jeugd op mijn nek, want hij is BOOS en niet SCHATTIG ;-) (maar stiekem vind ik dat wel een beetje, niet doorvertellen hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik stel voor dat je mr Tony gewoon zo blijft maken en de kop niet omdraait. Succes met je angry birds. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha, jij bent flink bezig geweest! 't Zijn weer schatjes geworden.... slimme aanpassing bij Mr Tony, dat maakt inderdaad een wereld van verschil!

    groetjes,

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie gehaakte dingen. Vooral Tony vind ik zo leuk. Wat veel gehaakt ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Productief geweest! Mr. Tony niet anders gaan maken hoor, zo issie hartstikke leuk. Ben benieuwd naar het vervolg op je angry birds :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stuk voor stuk leuke creaties :)
    Zit Mr Tony's hoofd er andersom op ! Dat staat dan hartstikke mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk leuk leuk.
    Helaas zijn deze haaksels nog te hoog gegrepen voor mij!
    Ik ben aan het oefenen, maar ga nog niet zo snel.
    Maar ben wel helemaal verliefd op jouw poppetjes en beestjes.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.