zaterdag 10 januari 2015

Cadeau voor mezelf

Vlak voor de jaarwisseling kreeg ik van het Wolplein een mail met een aanbieding die wel heel erg aanlokkelijk was. Nieuwjaarsdag de bestelling geplaatst. Door het overweldigende succes van deze actie duurde de verzending wat langer dan normaal, maar gisteren heb ik het dan toch gekregen!!!

Hier word je toch echt heel vrolijk van, een hele doos vol bolletjes katoen.

Het hele kleurenpalet van Phildar Coton 3. Hier kan ik weer heel veel beestjes van maken

Tot slot nog een foto van onze 2 katers. Wat zijn het toch een lieverds als ze zo samen naast manlief op de bank liggen. Geen broertjes maar wel elkaars grootste vrienden.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

10 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een fijn cadeau!!

    Groetjes,

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O dat is super fijn. Ik heb hem ook gezien maar helaas waren de kleuren niet zelf uit te zoeken. We hebben al een kast vol alleen van een paar kleuren niet meer zoveel. Maar het was wel een mooie aanbieding. Ben benieuwd wat je allemaal gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh, wat een grote doos vol! Het is aan jou wel besteed, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een mooi cadeau!
    Ik ben sinds kort ook aan de haak geslagen, samen met mijn moeder.
    Het is nu nog meer uithalen en opnieuw beginnen, maar ik zet nu door en wie weet kan ik ver een poosje ook wel veel bolletjes katoen gebruiken.
    Geniet er maar van en laat vooral zien wat je ermee gemaakt hebt.
    Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan je weer een tijdje mee voorruit! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heerlijk zo'n doos. Ik krijg helemaal zin! En wat een schatjes zo samen. Daar kan een deel van de wereld nog veel van leren op het moment. Fijne zondag nog. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor! Kan je weer even mee door.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.