vrijdag 9 maart 2012

Lieve simpele katjes

Als vrijwilligster van de jeugdbibliotheek in ons dorp kreeg ik het boekje "Maak het zelf met wol & draad" in handen, een boekje voor kinderen vanaf 9 jaar. Er stonden o.a. deze leuke gebreide katjes in.
Nummer 2 moet nog een vestje hebben. Dat ga ik vanavond even breien, de bol ligt al klaar.


Ik heb me er wel op verkeken hoeveel werk het is. Het breien is zo gebeurd, maar het in elkaar zetten van breiwerk valt steeds weer tegen. Maar goed, ze zijn wel heel erg leuk geworden en daar gaat het om.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

8 opmerkingen:

  1. wel weer heel leuk geworden hoor,gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met dat vestje aan. Kijkt meteen een stuk leuker.

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn zeker leuk geworden!!!!!
    Succes met vestje nummer 2 :-)))))
    Fijn weekend!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn schatjes!
    en juist simpele patronen zijn vaak het best.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zijn ze geworden. Breien kan ik niet ( meer ). ga me er ook maar niet aan wagen doe al zo veel.Maar ik vind deze erg lief met het vestje zo aan.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige katjes,en leuk met
    het vestje.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.