vrijdag 2 december 2011

Sterren

Het is een drukke tijd.
Mijn tuinhuis is 2 middagen open, er staat nog een te geven workshop in de agenda en ik ben druk met de voorbereidingen voor de kerstmarkt van volgende week.

Deze sterren vind ik zelf erg leuk. Creapop heeft pakketjes met mallen voor o.a. deze sterren.  Ze zijn ca. 10 cm.

De 1e serie is beplakt met organzastof met willekeurige patronen erin.
Voor de 2e serie heb ik gestreepte organzastof gebruikt. Om de strepen mooi naar het midden te laten lopen, beplak je deze sterren punt voor punt.



Nu in huis aan de gang, want dat schiet er een beetje bij in.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

2 opmerkingen:

  1. wat zien die er leuk uit..moet je het frame ook zelf maken of is dat een standaard frame??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is stevig plastic waar de vouwen voorgestanst zijn, je moet ze dus zelf nog wel vouwen. Het zijn 2 frames die je aan elkaar "naait". Zo wordt het een 3-D ster. De dikte bepaal je door de vouwen die je aanbrengt.

    Groetjes
    Vera

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.