donderdag 22 december 2011

Poef is af

Ik ben met zoveel dingen tegelijk bezig dat de poef steeds bleef liggen. Ik wilde hem toch af hebben voor de kerst en dus ben ik er maar eens voor gaan zitten.

Onze rode kater Sammy vond het ook veel te lang duren en kwam "helpen". Moe geworden ging hij er maar vast lekker op liggen, ook al was hij nog steeds niet klaar.
Om toch verder te kunnen Sammy weggestuurd. Eindelijk is de poef dan echt af. 
En hij stond nog geen 5 minuten op zijn plek of onze cyperse kater Tommy had er al beslag op gelegd. Hij is er de hele middag niet meer vanaf gekomen.
Niet alleen ik ben er dus tevreden over, maar ook onze katten hebben hun goedkeuring eraan gegeven hihihi.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

3 opmerkingen:

  1. Gewèldig, helemaal leuk! Nog geen ophanglussen erin gemaakt door de katten???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je ziet Sammy al lekker bezig, maar daar lag een draad die bewoog hihihihi, Vooralsnog geen lussen, zal meer gaan pluizen waarschijnlijk. Tommy is er niet van de poef af te slaan, het is zijn nieuwe plekje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg leuk geworden!
    Zeker met zo'n kat-accessoire erop hihi.
    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.