maandag 19 december 2011

Kerstgroet


De eerste maanden van mijn blog zijn voorbij gevlogen.
Ik heb inmiddels al een aantal volgers en hoop er het komende jaar nog meer aan toe te kunnen voegen. Natuurlijk blijf ik ook anderen met veel plezier volgen.

Naast hetgeen hier al te zien is van mij en Albert, mijn man, zullen er komend jaar ook nieuwe dingen bijkomen. Wat dit gaat worden blijft nog een verrassing. Natuurlijk blijf ik ook lekker haken.

Allemaal hele fijne feestdagen!

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

2 opmerkingen:

  1. Dat klinkt alsof je grootse plannen hebt...ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Vera,
    ik kwam via via op je blog terecht en je schreef bij je kerstwanten dat je het patroontje van de wantjes wilde versturen, mag ik je dit vragen, bij voorbaat hartelijk dank,
    groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.