zondag 19 januari 2020

Waterwereld

Omdat ik het leuk vond om Dickens muizen te haken met de kerst bleef er weer het een en ander liggen wat nog niet af was. Daar nu maar mee aan de gang gegaan.

Al gehaakt maar nog niet in elkaar gezet was wolk Kirk van Zabbez. Dit was vorig jaar een cal op Instagram. Eerder liet ik de zon al zien en nu is ook eindelijk de wolk af.

Verder lag er nog de lantaarnvis, zonder armen en zonder vinnen. Ook deze is nu af. Patroon komt uit het boek “Waterwereld haken” van Zabbez.

Alle waterwereldpopjes en de zon/wolk hangen samen aan een rekje en wachten op de eerste markt van dit jaar.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

6 opmerkingen:

  1. Ze zijn heel leuk goed gelukt.
    Voor de markt zal zeker wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ze hangen heerlijk in het Zonnetje, wat fijn voor ze.
    Jou gehaakte zon blijft mijn favoriet, daar word ik zo vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk. Ik heb ze nog niet eerder gezien.
    Hopelijk zwemmen ze straks over de toonbank.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Deze kende ik nog niet! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat zijn ze leuk! Maar goed dat je ze nu hebt af gemaakt hoor...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.