maandag 16 december 2019

Laatste vilthangers

Tijdens de markt in Aartswoud bestelde iemand een aantal vilten kersthangers. Ze wilde graag 4 rendiertjes in 2 kleuren. Zaterdagavond zat ik een beetje te niksen en besloot maar meteen te beginnen met knippen.
Maandag ging de telefoon en wilde de klant de bestelling wijzigen. Ze wilde 1 rendiertje, 2 trommeltjes en een sneeuwpopje. Ik baalde er wel een beetje van maar de klant is koning en ik vind het wel leuk om ze te maken. Maar eerst maakte ik de rendiertjes af. Die konden mooi mee naar de kerstmarkt in Wieringerwerf afgelopen zaterdag. Ik maakte ook nog een sneeuwpopje en een trommeltje.

Voor de markt was ik uitgenodigd met de jam, maar de vilten hangers in een boompje gaven wel leuk de kerstsfeer. De tafel was omgetoverd tot een kraampje en er naast stond een mooie kerstboom. de potjes verkochten goed. Foto maken was lastig tegen het licht in, het is niet scherp, maar geeft wel een leuke indruk. De hangertjes gingen allemaal weer mee naar huis en hangen nu bij mij in het boompje op de tafel.

De bestelling is ook klaar en opgehaald. De klant was er blij mee.


Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

7 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar, ik had het een keer met een workshop 6 dames gingen breien en 2 haken. Uiteindelijk gingen er 6 dames haken en 2 breien :) Net wat je zegt, klant is koning en ook ik was er op voorbereid. Je hangers zijn prachtig! Vreemd eigenlijk dat ze weer mee naar huis gingen, maar nu heb je er zelf plezier van, ik denk dat je elke keer als je er langs loopt een big smile krijgt :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Vera,
    Wat een mooie hangers. Vervelend dat dan ineens de bestelling wordt veranderd maar gelukkig heb je ook andere leuke dingen mogen maken, en konden de andere hangers mooi mee naar de volgende kerstmarkt.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap wat je bedoeld..... er is niks vervelender dan dat er een bestelling gewijzigd wordt!
    Mensen die dat doen weten zelf niet hoe het werkt, die denken dat je alles maar even gauw uit je mouw schud en het allemaal zo klaar is.
    (Niet alleen bij het knutselen, bij ons op de zaak wordt ook wel eens iets gewijzigd en dan raar kijken als het niet kan....)
    Gelukkig maakte je de leuke vilten deco's af en heb je er nu zelf plezier van!!
    Geniet ervan, ze zijn erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, ik weet niet of ik de gewijzigde bestelling zo ruimhartig zou benaderen... Zeker als je al bezig bent en het korte termijnwerk is. Petje af voor je hoor!
    Jampotjes doen het altijd goed, ze zijn ook zo leuk...
    Je viltcreaties vind ik heel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me toch echt niet leuk als je een bestelling moet wijzigen. Mensen denken er helemaal niet over na hoeveel werk het is.
    Je jam blijft goed verkopen. Jammer dat de eigen maaksels niet werden verkocht. Nu er maar lekker zelf van genieten.
    Ik vind die trommeltjes heel gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke hangers. Balen als een bestelling gewijzigd word maar liever dat dan afbestellen.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.