donderdag 12 december 2019

Aartswoud in kerstsfeer

Afgelopen weekend was er weer Aartswoud in kerstsfeer. In het dorp zetten een aantal bewoners 2 dagen hun deuren open voor bezoekers en is er van alles te zien en te koop. Ik woon in een naburig dorp en heb hier 2x eerder aan deelgenomen. De eerste keer stond ik met een aantal mensen in de kerk en vorig jaar had ik een schuur tot mijn beschikking. Dit jaar mocht ik weer in de schuur staan.

Mijn buurvrouw ging mee en samen richtten we de schuur in. Zij haakt ook en had ook haar spulletjes mee.
Ik had alles wat ik maak meegenomen en hierbij een kijkje in “mijn” schuur.
Jams en chutneys
Gehaakte knuffels
Mochila tassen
Vilten en gehaakte kerstversieringen
Het was weer een heel geslaagd weekend met veel bezoekers, leuke reacties en een goede verkoop.
Komende zaterdag nog een kerstmarkt in een zorgcentrum en dan zitten de markten voor dit jaar er weer op.

Nu ga ik nog een opdracht voor vilten kersthangers afmaken en dan ook weer tijd maken om jullie blogs te lezen, dat schiet er een beetje bij in nu.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

5 opmerkingen:

  1. Dat zijn leuke dagen en dan is het helemaal mooi als de verkoop geslaagd is geweest.
    Je hebt ook wel een mooie "winkel" gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vind ik ontzettend leuk, zo'n verkoop vanuit schuren... Alles natuurlijk feestelijk aangekleed en verlicht, gezellig zo'n sfeertje.
    Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan. Je mochilla tassen vind ik toch zò mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er allemaal gezellig uit.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige tafels en dan zeggen ze dat ik veel heb ;)
    Het ziet er allemaal even mooi en uniek uit, dus ik snap wel dat je ook verkocht hebt. Succes op de andere markt, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd gezellig een kerstmarktje. Wat maak je mooie hangers. Dat uiltje is zo lief.♥

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.