dinsdag 16 april 2019

Bloemenpop Narcis

Dank jullie wel voor alle lieve reacties op mijn vorige bericht.
Het is vreselijk stil in huis, we missen het "geklets" en zijn aanwezigheid, maar het is goed zo.

Ik kon wel even wat vrolijks gebruiken en zag de bloemenpop Narcis op Instagram voorbij komen.
Deze ben ik gaan haken en ze was snel klaar, de afleiding deed me goed.



Het is een echte vrolijkerd geworden en ik heb de smaak van haken weer helemaal te pakken.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

9 opmerkingen:

  1. Ja, dat kost tijd :( en missen blijf je ze!
    Goed dat je afleiding hebt/had gevonden met het maken van dit schattige popje.
    Ik wil ook nog graag een keer zo'n bloemenpopje maken, maar eerst de lopende dingen afwerken :) Voor zo, slaap lekker, Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje is ze al af? Dat is echt snel! Maar wat is ze leuk geworden!
    Wat zal ze allemaal verzamelen in haar tasje? Vast bloemetjes. Of paaseitjes, jammie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zal wennen, maar best nog even duren.

    Je popje is echt TE schattig.
    Heerlijk, die haak afleiding.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je snel gedaan. Hij is prachtig geworden. Fijn dat je een beetje afleiding hebt kunnen vinden het gemis zal nog een tijdje erg hevig zijn.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om met haken te kunnen ontspannen. Wat een leukerd is dit weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Afleiding en bezig blijven is goed, maar ik snap dat het moeilijk is. Moet er zelf ook niet aan denken dat ...
    Echt een fris voorjaarspopje, mevrouwtje Narcis... hoe bedenken ze het toch altijd weer..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje Vera! Je maakt ze zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie net je andere berichtje. Wat verdrietig zeg. Fijn dat deze dot je een beetje heeft af kunnen leiden. Het is een leukertje geworden.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.