maandag 11 februari 2019

Lappenpop aap

Vol enthousiasme begon ik weer te haken, maar de dip was toch nog niet voorbij ondanks de leuke opdracht. Ik moest me er steeds toe zetten verder te gaan.
Maar hij is toch af gekomen en vandaag verzonden.


Of de kleur hetzelfde is weet ik niet, maar dat moest geen probleem zijn.
Vervolgens zet ik hem in elkaar en kom tot de ontdekking dat de staart aan de recherkant ipv de linkerkant zit. Contact opgenomen met de klant en dit aangegeven, maar ook dat was geen probleem.
Pfff, ik blij, maar ik had er nog een gemaakt als ze dat bezwaarlijk had gevonden. Op de markten ben ik ze ook zo weer kwijt.

Nu nog een giraf afmaken. Alles is gehaakt, gedeeltijk al in elkaar, maar de laatste stukjes moeten nog.

Wat ik nog steeds heel leuk vindt is borduren. Die giraffen vorderen gestaag en ik wil hem nu eigenlijk ook af gaan maken en dan in laten lijsten samen met de olifanten, die ik al lang af heb. Ik weet er al een mooie plek voor.


Donderdag ga ik gezellig een dagje naar de Handwerkbeurs in Zwolle met vriendin Angélique. Gaan er nog meer van jullie op die dag?

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

8 opmerkingen:

  1. Ach, het is zo'n schatje! Die wordt net zo veel geknuffeld als zijn broer.
    Prachtig, je borduurwerk! Ik gok dat het in de woonkamer komt te hangen? Ze verdienen een prominente plek.
    Yeah, ik heb zin in donderdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien omdat ie een beetje saai van kleur is, was het toch niet zo leuk om te doen. Maar ja, een aap is nu eenmaal bruin. Hij is wel leuk geworden.
    Je borduurwerk schiet al lekker op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een goede daad verricht met je aap. Kwijtgeraakte knuffels zijn echt een drama.
    Ik ga zondag naar de handwerkbeurs.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat worden de giraffen prachtig. De aap kan gelukkig weer naar een kindje wat er zo aan gehecht was daar wordt vast weer heerlijk mee geknuffeld.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief de lappenpop 😍
    Ja ik heb het gevoel soms ook
    Maar je borduurwerk is wel prachtig Vera
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed dat je toch door bent gegaan, ook al heeft het haken naar mijn gevoel je hart nog niet helemaal. Als ik een dip heb, dan probeer ik toch gewoon bezig te blijven. Desnoods met dingen afmaken... Lekker toegeven aan je borduurliefde!~
    Fijne dag op de beurs...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig was alles naar wens, want het is een schatje.
    En de giraf.....sjonge, die wordt alsmaar mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke aap, fijn voor je dat het staartje links of rechts geen probleem was :)
    Heel veel plezier in Zwolle, ik wilde ook graag gaan, maar soms moet je keuzes maken en verstandig zijn!! Laat je wat impressie foto's zien, heel veel plezier samen met Angélique
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.