maandag 31 december 2018

Laatste dag van het jaar

We brachten de kerstdagen lekker thuis door. Geen kerstdiners, maar een mooi glas wijn met lekkere hapjes.

We maakten 2 kerstpuzzels,


We hebben zitten lezen, keken een mooie kerstfilm en ik heb nog een haaknaald in de hand gehad en maakte deze colsjaal af. Hij is lekker ruim, kan 3x rond de nek en is lekker soepel en warm.

En inmiddels is het al weer de laatste dag van 2018.
De radio staat aan op de Top 2000, de hapjes en drankjes voor vanavond staan klaar.

Ik wens jullie allemaal een hele gezellige jaarwisseling. Denk aan onze huisdieren en de vogels en doe voorzichtig met vuurwerk als je dat afsteekt.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk, legpuzzels maken!
    Mooie, warme colsjaal heb je gemaakt.
    Natuurlijk wens ik jou ook het allerbeste voor 2019!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk zo'n rustige kerst dat kan ook zo lekker genieten zijn. De col is prachtig geworden. Ik wens je het allerbeste voor 2019 en lees ook dan graag weer mee op je blog.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn ook leuke puzzels. Ik heb mij ook prima vermaakt met de onze. Jullie ook een goed 2019 toegewenst en tot bij het haakcafe.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is toch gewoon heerlijk!!
    Lekker rust, lekker puzzelen, lekker NIKS!!
    Mooi ook, dat jullie je niet verplicht voelen om mee te moeten doen met de Kerstdruk, doen waar je zin in hebt en bijkomen is ook een goede gedachte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben aan het bij-lezen...
    Fijn als je zo ontspannen de feestdagen kunt doorbrengen!
    Voor 2019 wens ik je al het goede..
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.