donderdag 13 december 2018

Gehaakt voor de kerst.

Zoals vorige keer al gezegd heb ik ook nog gehaakt voor de kerst.

Voor de kerstmarkt maakte ik dit leuke sterrenpopje.

Patroon komt uit een blad wat ik vond ik de stapels.

Ook haakte ik nog 2 engeltjes. Dit patroon vond ik op internet.


De markt was heel geslaagd. Ik stond samen met mijn buurvrouw bij iemand in de schuur. We hadden geluk met het weer. Wel veel wind, maar weinig regen. Het was een gezellige drukte en we hebben super verkocht.
Ik maakte met mijn telefoon nog wat sfeerfoto's.




















Alles ik nu weer opgeruimd en voor dit jaar zitten de markten er op.

Tijd om ook nog iets voor mezelf te maken.
Bij Mrs. Hooked zag ik een leuk winterpopje voorbij komen. Ik had nog grijs pluisjesgaren liggen, dus het is een grijze versie geworden.


Dit weekend gaan we zelf maar eens als bezoekers een kerstmarkt bekijken. Zie ik het ook weer eens van de andere kant.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

6 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er allemaal gezellig uit. Leuk zo samen met je buurvrouw een markt doen. Gelukkig was er niet zo veel regen en konden jullie goed verkopen.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag je kraam al op fb, ziet er erg leuk uit.
    Mooi dat je goed verkocht hebt, daar doe je het tenslotte ook voor.
    Nu even tijd voor rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn, je had ook een super mooie en gezellige kraam, je popje is een dotje :)
    Reuze dat je ook goed verkocht hebt, dan kun je, mag je straks weer leuke nieuwe dingen maken.
    Groetjes en een fijne avond, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat had je leuke spullen in je winkeltje. Fijn dat er zoveel verkocht is. Jij hebt lekker weer wat ruimte en je kunt weer lekker aan de slag met nieuwe dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk dikzakje is het sterrenpopje!
    Fijn dat je weer goed hebt verkocht; dat vind ik best bijzonder... je hoort wel andere verhalen...
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke poppetjes weer! Tof dt je met de laatste markt het jaar goed afgesloten hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.