zondag 1 juli 2018

Zonnige mochila

De tas is helemaal af.


Het is een vrolijke zomerse tas geworden.

Omdat geel best een nadrukkelijke kleur is heb ik het in het koord weggelaten. In de kwasten wel weer geel gedaan.


De schouderband weer geweven op de inkle loom. Het opzetten gaat inmiddels steeds sneller en het weven gaat ook lekker snel. De band heeft weer een flinke lengte en is verstelbaar d.m.v. een schuifgesp. Ook hier weinig geel in gedaan en als hoofdkleur paars genomen. Een mooi contrast met de tas en toch een geheel.


Tot slot nog even de tas open zodat het patroon tot bovenaan goed te zien is.


Deze tas is live te bewonderen op 25 juli op de Weversmarkt in Hoorn.

Ik heb al weer een idee voor een volgende die weer een eigen ontwerp zal worden. Wanneer ik daar mee zal beginnen weet ik nog niet, maar dat zullen jullie hier gauw genoeg zien.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

7 opmerkingen:

  1. Oh, wat een zomers kunstwerk! De kleuren zijn allemaal goed op elkaar afgestemd en passen perfect bij het patroon, heel knap hoe je dat weet te kiezen elke keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt geweldig knap.
    En zo leuk, met dat geel.
    Echt zomers!!
    Heel gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige tas geworden.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan. Ik blijf het een kunstwerk vinden. De tas is mooi met frisse kleuren die zo helemaal bij elkaar passen. En geel mag weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is het bewijs van een knap ♥♥♥ staaltje haken Vera ...
    Geniet van het zomers weertje ... Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie band zeg, zo is het een geheel :)
    Net eat Corry zegt, een waar kunstwerk.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.