zondag 8 juli 2018

Sleutelhangers

Over 2,5 week is de Weversmarkt in Hoorn. Een grote markt helemaal gericht op  handwerken.
Dit jaar heb ik voor het eerst zelf een kraam gehuurd. Angélique zal ze me gezelschap houden, maar heeft ook het een en ander wat ze wil proberen te verkopen. We gaan er in ieder geval een hele mooie en gezellige dag van maken samen.

Ik heb al mooie mochila's, poppen en diverse ami's, maar het rek met sleutelhangers was wel een beetje leeg geworden. En dat zijn ook leuke dingetjes om mee te hebben.
Dus aan de gang.

Allereerst een olifantje, dat er al een tijdje lag, afgemaakt en ik vind hem erg leuk. Ik snap van mezelf niet dat ik dit niet eerder afgemaakt heb. Het patroon komt uit het boekje "Grappige Gelukspoppetjes & Co." van Annemarie Arts.


Er staan nog meer leuke patroontjes in, maar ze zijn best bewerkelijk, dus ben ik eerst maar op zoek gegaan naar simpele patroontjes.
Op Pinterest zag ik leuk smileys en die ben ik daarna gaan maken.


Ik heb gekozen voor degene die ik zelf regelmatig gebruik.

Tot slot mag met dit mooie weer een lekker ijsje niet ontbreken.
Ook deze vond ik ooit op Pinterest. Ik heb er al meerdere gemaakt maar ze moesten weer aangevuld worden.


En deze keer mocht een smurfen ijsje niet ontbreken.

Ik ga weer kijken of ik nog meer leuke hangers kan vinden om snel even te maken, maar ik ga ook in de keuken aan de gang.

Ik houd jullie op de hoogte.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sleutelhangers Vera, zelf ben ik weg van je ijsjes én smiley's. Ook leuke cadeautjes vind ik. Jammer dat hoorn zo ver is anders kwam ik zeker neuzen bij je kraam. Ik ben ook helemaal weg van je vrolijke zomerse tas hieronder. Dat wordt vast een goede verkoop én gezellig samen met Angélique. Zij haakt ook al zo mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker weten dat we er een gezellige dag van gaan maken!
    Super leuke sleutelgangers heb je gemaakt! Het olifantje is inderdaad niet "even snel" gemaakt, naar wel echt de moeite waard, wat een leukerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De ijsjes zijn zo tof! Knap werk allemaal.
    Veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk jij en Angélique samen handgemaakte spulletjes verkopen ...
    De sleutelhanger ijsjes zijn mega leuk ... veel plezier & succes ...
    Fijne start van de week ... lieve groetjes Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zulke kleine dingen verkopen meestal aardig goed. Ze zijn leuk om cadeau te doen.
    Hopelijk gaan jullie heel goed verkopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke sleutelhangers!
    Succes met de verkoop.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Spannend om een kraam te huren! Ik ben zo benieuwd hoe het loopt...
    je leuke sleutelhangers zullen best snel verkocht worden, denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij bent lekker bezig zeg.
    Leuk, vooral die ijsjes. Hetg smurfen ijsje is rcht TE leuk.
    Die wil ik ook nog eens gaan maken.
    Heel veel plezier op de markt en heel veel succes en goeie verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.