vrijdag 8 juni 2018

Begin nieuwe mochila

Maandag liet ik de kleuren voor een nieuwe mochila zien en ineens kreeg ik heel veel zin om er aan te beginnen. Ik ging zoeken op Pinterest en op Facebook en vond een mooie bodem.
Deze paste ik aan, omdat het origineel met 8 meerderingen is en ik er 10 wilde. Ik heb 208 steken nodig voor het patroon en met 8 meerderingen vind ik de bodem te groot worden.
Dit is de bodem en zo plat als een dubbeltje.


De kleuren kloppen niet helemaal, groen en geel zijn veel feller.

Het gaat zo lekker dat ik ook al met de zijkant begonnen ben.
Hiervoor gebruik ik een bestaand patroon met aanpassingen. Ik vind het leuk om met veel kleurwisselingen te werken, dus er echt mijn eigen draai aan gegeven.
Ik denk dat het heel mooi gaat worden, lekker fris en fleurig voor de zomer.


Vanavond ga ik weer lekker verder en ik houd jullie op de hoogte van de vorderingen.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

4 opmerkingen:

  1. Oh, het wordt weer een plaatje, ik weet het zeker! De bodem is al prachtig, zo mooi strak en fris van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als de rest zo wordt als dat het er nu uitziet, komt het helemaal goed. Prachtig patroon die bodem.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig die kleuren. De bodem is zeker zo plat als een dubbeltje knap hoe je dat doet. Het zal zeker een fleurig geheel worden ik ben benieuwd hoe hij er af uit ziet.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en inderdaad zomers, lijkt me wel iets voor gevorderde ;)
    Leuk dat je er zoveel plezier in hebt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.