dinsdag 8 mei 2018

Vergeet-me-niet

Eindelijk weer een blogje van mij.
Niet dat ik veel heb te laten zien, maar ik wil toch even van me laten horen.

Vanmorgen zijn de 150 potjes jam opgehaald en ze vielen in de smaak. Ik hoop mettertijd nog een foto te krijgen van de presentatie.

Ook wilde ik een collage laten zien van de tassen die van mijn patroon "African Ladies" zijn gemaakt, maar dat moet nog even wachten. Ik ben de momenteel minder online en dan is het niet handig als mensen dat willen bestellen.

Haken doe ik momenteel heel weinig. De lust en inspiratie ontbreken een beetje met het warme weer. Ik heb nogal last van opvliegers met de warmte en dan haakt het niet lekker.

Een kleinigheidje heb ik nog wel gemaakt, een seizoenpoppetje van Mrs. Hooked, het vergeet-me-nietje. Bovenop is het hart van de muts geel, maar dat ben ik vergeten te fotograferen.
Het is een lief klein poppetje waar je heel goed je restjes mee op kunt maken en die heb ik meer dan genoeg liggen.

Ze is echt klein, ze past in mijn handpalm.


Ik heb nu katoen klaar liggen om de narcis te maken, maar ik kan me er niet toe zetten te beginnen.
Ach het zal wel weer goed komen.
En vervelen doe ik me niet, de tuin vraagt ook de nodige tijd.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

5 opmerkingen:

  1. Het is een dotje!
    Ook al ben je minder online, ik vergeet-je-nietje.
    Sterkte met de opvliegers, ik hoop voor je dat ze met de komst van het minder warme weer verdwijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend dat je zo'n last heb met dat warme weer, het is al warm en dan krijg je het nog warmer. Ik vind het kleintje een dotje en de zin en inspiratie komen vast wel een x terug
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is echt prachtig en fijntjes gehaakt Vera ...
    Het gaat gelukkig afkoelen buiten ....
    De inspiratie komt wel weer hoor ...
    Fijne avond ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik haak ook af en toe.
    Op de camping is het een heerlijke bezigheid, maar als ik geen zin heb lukt het niet.
    Ik verplicht mezelf maar tot niks.
    Dit poppetje is wel een schatje zeg.
    En wat is ze klein, dat had ik op de eerste foto niet gezien hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Na zoveel productie is het ook wel eens lekker om even rustig aan te doen.
    Lief popje haakte je. En wat klein...! Zal best een heel gepriegel geweest zijn...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.