dinsdag 16 augustus 2016

Atelier in wording

Het atelier vordert gestaag.
Manlief heeft een tussenwand geplaatst zodat er 2 ruimtes zijn ontstaan.

Het voorste gedeelte wordt het atelier.

De gipswand heb ik glad afgewerkt en de schroefgaatjes opgevuld. Alle gaten in de muren en het plafond zijn gevuld en oneffenheden gladgestreken.


Het plafond is gewit en de muren zijn geschilderd. Ze hebben een donkere kleur bruin, deep earth, gekregen omdat de spullen daartegen heel mooi uitkomen.


De plaatjes ondervloer voor het laminaat liggen los op de grond, ze moeten nog op maat gemaakt worden.

En het  laminaat ligt klaar om gelegd te worden. De vloer wordt licht als tegenhanger van de donkere muren.

Het kozijn en de deur moeten nog geschilderd worden, maar dat komt later. Het slot in de deur moet nog vervangen worden. Als dat gedaan is ga ik dat schilderen.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

4 opmerkingen:

  1. Het vordert goed! Veel werk, maar je zal er zo van genieten!
    Wou dat ik ook een atelier had... Misschien ooit op zolder...
    Veel succes nog!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er goed uit! Wanneer hou je open huis? Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig, ik ben zo benieuwd! Je maakt er vast een paradijsje van, daar ben je heel goed in :-) Ik kom gauw kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.