zondag 2 augustus 2015

Nieuwe beer

Het is momenteel nogal rustig op mijn blog en ik heb nog niet eens vakantie.
Ik ben creatief niet zo actief en dus heb ik ook weinig om te laten zien.
Het mandje met UFO's (unfinished objects) komt maar niet leeg.

Ik heb inmiddels wel weer een Forever Friends Beertje gemaakt.
Deze is weer van acryl. Ik wil er nu ook eens een gaan maken van katoen.

Verder ben ik weer aan het borduren geslagen. Ik zag op Pinterest patroontjes voorbij komen van de maanden van het jaar met een kat erop. Dat moet ik als kattenliefhebber natuurlijk maken. De eerste 2 zijn af, maar die laat ik binnenkort zien.

Volgende week zondag sta ik in een naburig dorp met mijn jams, chutneys, etc bij het Rundveemuseum. De laatste potjes en etiketten moeten nog gemaakt hiervoor. Dit is de poster die bij het evenement hoort. (Even op de foto klikken voor een vergroting.)
Ik heb er weer zin in en ik duim heel hard voor mooi weer. Dat laatste is me dit jaar nog niet echt gegund geweest, dus hoog tijd voor verandering daarvan.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

5 opmerkingen:

  1. T is wel een heel schattig beertje! Succes met de markt!

    Groetjes,

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die beertjes zijn zo leuk. Heb er ook weer een gemaakt en vind ze met de krijtbordjes ook heel schattig.
    Ik duim met je mee voor 9 augustus want wij staan dan ook op een braderie in Eerbeek bij Landall Greenparks. Is toch een stuk gezelliger met een zonnetje erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Komt vast goed met het weer.
    Ben benieuwd naar je borduurwerkje.
    Mooi beertje weer, echt snoezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dot is het weer. Enne ik zal duimen voor je. Dat moet dit weekend toch lukken. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke beer! Benieuwd naar jouw borduurwerkjes. Laat je ze weldra eens zien?

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.