zaterdag 22 november 2014

Polswarmers

Gisteren kreeg ik, heel lief, een telefoontje van vrienden uit Frankrijk. Ze vroegen zich af of er iets aan de hand was bij ons omdat ik al bijna 2 weken hier niets geplaatst had en ik altijd heel regelmatig van me laat horen. Gelukkig kon ik ze gerust stellen.
We zijn er even tussenuit geweest en dit had ik niet kenbaar gemaakt. We zijn naar Zeeland, Schouwen-Duiveland, geweest naar een geweldige B&B. De accu moest even opgeladen worden.

Maar natuurlijk heb ik niet stil gezeten. Ik heb van alles onderhanden en het is nu de hoogste tijd om weer het een en ander af te maken.
Vandaag heb ik een bestelling voor polswarmers afgemaakt. Ze zijn zwart en op verzoek heb ik er een duimpje aan gemaakt.


En omdat ze zo leuk zijn om te maken ook nog een paar in ecru, nu zonder duimpje.


Onze cyper vond het erg leuk dat ik bezig was en kwam er gezellig bij liggen.


Ik ben ook hopeloos achter met het lezen van en het reageren op jullie blogs. Ik ga snel bijlezen.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

6 opmerkingen:

  1. Ze zijn super mooi geworden! Mijn voorkeur zou dan ook gaan naar een warmer met duimpjes erin ;)

    Liefs,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooitjes. Ik heb een dergelijk kledingstuk nog niet in mijn collectie maar misschien moest ik het toch maar eens gaan toevoegen. Lijkt me heerlijk voor zo'n koukleum als ik. Lekker trouwens even er tussen uit. Zie je weer bij het haakcafe.

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige reliëf-polswarmertjes! Zo'n leuk accessoire, niet alleen voor de warmte, maar ook om een eenvoudig shirt of jasje te 'pimpen'!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.