zondag 3 maart 2013

Lieve kleine kaartjes

Zoals ik al eerder schreef koop ik wel eens het Engelse borduurblad Crosss Stitcher.
Er staan erg mooie patronen in voor zowel grote als kleine borduurtjes.
Ook zit er iedere keer een pakketje bij waar je meteen mee aan de slag kunt.

Zo ook een pakketje voor lieve kleine kaartjes met een envelopje. In het pakketje zitten ook het borduurgaren en 4 stukjes aïda stof, die wel erg stug is helaas. Ik krijg er zere vingers van. De patroontjes staan in het blad zelf. In dit geval staan er 10 patroontjes dus ik kan nog 6 kaartjes maken, moet ik alleen zelf voor de stof, het garen en de kaartjes met envelop zorgen, maar dat is geen probleem. Stof en garen heb ik genoeg en kaartjes en envelopjes kan ik zelf wel maken.

Deze 4 zijn uit het pakketje.
De kaartjes zijn maar 8 cm en het borduurwerkje dus maar zo'n 5 tot 6 cm. Er zitten ook bijpassende envelopjes bij. Leuk om te maken en om te versturen.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

16 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt prachtig zeg, uber sweet ♥
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaartjes! En helemaal hip!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, vooral de combinatie met de print van de kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind ze echt mega mega mega mooi ♥ gemaakt

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt ook die leuke zomerkleuren. Hier wordt je vrolijk van.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn die leuk. Zeker dat lieveheersbeestje vind ik heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super lieve kaartjes. prachtig. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker leuk!
    Echt schatjes.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een snoezige kaartjes! Je maakt erg leuke dingen, ik ben je blog meteen gaan volgen!
    Groetjes,
    Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaartjes zeg. Ze lijken op de foto veel groter. En wat een werk al die friemelsteekjes maar het resultaat is geweldig.

    Ik heb even snel je blog doorgescrold. Mijn mond viel open door het moois wat ik allemaal zag. Wat is het toch heerlijk als je zo ervaren bent met haken en zoveel leuke dingen kunt maken.
    Maar ik lees op je blog dat je met meer materialen creatief bezig bent. Leuk hoor.

    Je hebt me nieuwsgierig gemaakt met je blog en ik ga je dan ook volgen.

    Misschien vind je het ook leuk om een kijkje bij mij te komen nemen. Ik heb op het moment ook twee give away's staan, interesse.

    Je bent van harte welkom.

    Groeten Saskia

    www.lafemeenspruiten.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig zeg! Het is inderdaad een mooi blad, veel mooier dan nederlandse borduurtijdschriften, vind ik!

    groetjes,

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke vrolijke kaartjes zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.