zaterdag 16 maart 2013

Apen

Morgen de eerste markt van dit jaar in Oosterblokker.
De balletaap is flink aan het oefenen geweest en klaar om haar tutu aan te trekken voor de premiere morgen.

Omdat de apen van Christel zo leuk om te maken zijn heb ik ook boer Geert gemaakt.
Hij is altijd druk, maar moet af en toe toch ook even uitrusten en waar kun je dat nu beter dan op een lekkere baal hooi.

Ik neem morgen mijn haaknaald en bolletjes katoen mee om tussen de, hopelijk, drukte door even lekker bezig te zijn. Ik ga een begin maken met koksaap Philippe. Laten zien dat, wat je verkoopt, ook echt zelf gemaakt is vinden de bezoekers altijd erg leuk.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

13 opmerkingen:

  1. wens je veel plezier morgen aan je apen zal het niet liggen

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes morgen! Je aapjes zijn super leuk, die ga je zeker verkopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel plezier en veel verkoop gewenst!
    je aapjes zijn zoooo leuk gemaakt,
    die wil iedereen wel hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke, apen heb je gemaakt toevallig heb ik afgelopen week ook en Aap gehaakt.
    Een ondeugende aap,veel plezier dit weekend

    Groetjes,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jee wat zijn ze toch leuk zeg.♥
    veel plezier morgen he!
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou die aap is een stuk leniger dan ik...hihihi...ze zijn leuk!! Veel succes morgen, hoop dat je niet aan haken toekomt, want dat betekend dat je het druk hebt!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, wat jammer dat ik morgen iets veel belangrijkers te doen heb, anders was ik beslist langs gekomen, het is bij mij zowat om de hoek.
    Heel veel plezier en een goede verkoop toegewenst! Aan de apen zal het niet liggen, die zijn super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel succes en ik hoop heel veel drukte.
    Maak er een leuke dag van en geniet er ook van.
    We lezen wel hoe het geweest is, fijne dag, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeeeeel veel plezier op de markt meisie!!!!
    Enne hou de apen maar goed in de gaten .... volgens mij benne die zo weg hihihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel plezier op de markt. En ik vind de apen erg leuk. Ik heb de ballerina ook al gemaakt. Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Have fun en je apen zijn erg leuk...te leuk!ha,ha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel verkoop en haakplezier vandaag! BoerGeert en de balletaap zien er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat eem mooi stel zeg. Heel leuk. En haken op kleine momentjes, heerlijk is dat he.

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.