vrijdag 7 december 2012

Klaar voor de markten

Allereerst een warm welkom voor mijn nieuwe volgers. Leuk dat jullie er zijn.
Ook ben ik erg blij met mijn trouwe volgers. Jullie reacties lees ik steeds met veel plezier.
Helaas ben ik zelf op het moment wat minder actief met het plaatsen van reacties. Door de drukte voor de kerstmarkten schiet het er een beetje bij in, maar ik kom het weer goedmaken hoor.
Eigenlijk is het ook weer hoog tijd voor een give away, maar die stel ik uit tot januari. Heb ik nog even de tijd om te bedenken wat ik weg ga geven en jullie hebben nog iets om naar uit te kijken na alle feestdagen.



Zondag sta ik op deze gezellige sfeervolle markt.



De laatste dingen zijn af.



Morgen alles inpakken en hopen dat het weer dusdanig is dat de mensen er lekker op uittrekken.










Lila wantjes, ik heb ook sokjes in deze kleur gemaakt.

Snowy pixels.

Hoofdjes van een sneeuwman.

N.a.v. mijn kerstswap voor Ilse kreeg ik vragen over de sterren. Ik kom hier nog op terug, maar ik moet eerst op zoek naar informatie hierover.

Het haken van de petit fourtjes ligt even stil, ik kom er niet aan toe. Maar ze zijn zo leuk dat ik er zeker weer mee aan de slag ga.

Geniet allemaal van de sneeuw en als je er op uit moet: wees voorzichtig.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

9 opmerkingen:

  1. Je bent weer druk bezig. We komen allemaal tijd te kort om die leuke dingen te maken. Ik wens je veel succes met de verkoop als het weer meezit zal het zeker goed komen. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rustig aan maar, we zien je wel weer verschijnen.
    Heel veel succes met de Kerst markt.
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, jij bent weer druk geweest zeg! Veel plezier op de kerstmarkten!

    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes en plezier op de markten! Ik hoop voor je dat de verkoop goed loopt, dat maakt het toch leuker ;-)
    Je hebt leuke artikelen, daar zal het in ieder geval niet aan liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes op de kerstmarkt.
    Ik heb zondag ook de kerstmarkt in het zorgcentrum. Ook ik heb alles klaar.
    Ben benieuwd hoe het bij jou gaat verlopen.
    Ik sta in ieder geval binnen, jij dan?
    Geniet er in ieder geval van.
    Morgen nog wel nog wat kerststukjes maken voor de aankleding.
    Doei Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel succes op de Kerstmarkt. Met alle leuke dingen die je gemaakt hebt, moet het zeker gaan lukken.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met al deze leuke dingen gaat het zeker lukken op de kerstmarkt! Het is altijd een drukke maand december, maar ik vind het ook een hele gezellige maand! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. succes op de markt, ik hoop dat het gezellig is en je veel verkoopt!!
    maar aan je spulletjes zal het vast niet liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeeeeeee meis hoe is het gegaan op de winterfair????
    Ik kan me niet voorstellen dat je prachtige dingen geen succes zijn geweest :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.