zaterdag 11 augustus 2012

Begin van een tas

Vanmorgen een beginnetje gemaakt aan een gebreide tas. Ik vond het kussen zo leuk om te maken dat ik wol bij heb gekocht om een gestreepte tas te breien. Maar hoe ziet vervilt breiwerk er uit? Ik heb op de zolder nog een paar bollen wol, die ik ook voor de poef heb gebruikt, gehaald om een "proeftas" te gaan breien. Het begin is er. Wordt dus vervolgd.
Ik ben ook volop aan het haken, maar dat is een wat groter project. Om precies te zijn, 7 figuurtjes die bij elkaar horen. Deze zal ik dan ook pas laten zien als ze allemaal af zijn. Nog 2 te gaan. Verder ben ik ook aan een aap bezig.

In de keuken staat een vergiet met schijfjes komkommer uit te lekken. De komkommerplant in de kas doet het zo goed dat er niet tegen te eten is. Morgen hier komkommerzoetzuur van maken. Verder staan er wat potjes rode bessengelei af te koelen. De sappan gaat ook weer op het gas. Het is weer kersentijd en ik heb weer heerlijke kersen uit de boomgaard bij ons in de buurt gehaald. Hier sap van maken, om zo te drinken en om gelei van te maken.

Ik ben dus druk bezig met van alles en nog wat.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

1 opmerking:

  1. Nou ik zou jouw wel als buurvrouw willen hebben ,heerlijk zo van alles aan het doen,ben weer super benieuwd naar al je resultaten Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.