zondag 8 juli 2012

Hoesje

Een regenachtige zondag. Het nodigt niet uit om naar buiten te gaan voor een wandeling of fietstocht.
Eerst maar eens de volgestapelde tafel opgeruimd en daarna de doos met wol ingedoken. Mijn e-reader moest nog een hoesje hebben. Lekker simpel na de sleutelhangers.

Een mooie bol gemêleerde wol gevonden, een passende haaknaald erbij en haken maar, gewoon op het gevoel, zonder patroon. Dit is het geworden. Een simpel hoesje met een mooi knoop zonder verdere poespas. Dit is waar ik van hou.













En mijn e-reader is zo ook mooi ingepakt om mee genomen te worden, ik heb er ook een aantal haakpatronen ingezet.

Zo is een verregende zondag toch weer nuttig besteed.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie bol garen heb je ervoor gebruikt. Die knoop past er ook zo goed bij. fijn gevoel he als je weer iets af hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk het kleurrijke hoesje.Mooi gemaakt.Een leuk karweitje voor even tussen door.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk hoesje (zonder poespas hihihihi). Helemaal geweldig. Is trouwens ook waanzinnig mooie wol!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Stel dat het dit (prut)weer blijft de hele vakantie, wat zullen we dan veel gefreubeld hebben een giga-voorraad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is handig! Hij is leuk geworden zeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.