vrijdag 6 april 2012

Van alles niet af.

Ik ben weer heerlijk rommelig bezig, 3 dingen tegelijk aan het maken. Soms ben ik aan het haken en heb ik geen zin om steeds te vullen en in elkaar te zetten. Ligt alles op een hoop en moet ik er gewoon weer even voor gaan zitten. Dit is wat er nu ligt.

Het Paasweekend maar nuttig doorbrengen en alles afmaken en ik elkaar zetten. Hopelijk kan het buiten, maar het lijkt er op dat dat er niet in zit.

Fijne en gezellige Paasdagen.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

7 opmerkingen:

  1. zo herkenbaar..ik heb dat dus ook.
    ben met het een bezig en zie al weer het volgende.
    naar het paasweeekend willen we wel resultaat zien.dus hop hop snel aan de slag.
    fijn paasweekend..

    grtjs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, heel herkenbaar, net zoals een andere Jolanda hier zegt. Je hebt geen stok achter de deur, dus ben je met tig dingen tegelijk bezig. Fijne dagen en hopen op mooi weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat klinkt dit heerlijk maar bij mij is het net zo hoor,en het wordt vast mooier weer dan we verwachten let op gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn mooie creaties,inderdaad het in elkaar zetten is vaak nog een hele klus.
    Maar ik probeer het eerst af temaken,en dan aan iets nieuws beginnen.
    Maar er komen ook zoveel leuke creaties voorbij,dat je graag aan iets nieuws wil beginnen.Maar het komt vast goed.
    Een fijne pasen,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele fijne paasdagen . Ik wacht het resultaat af.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo ziet mijn 'haakberg' er ook uit. Het leuke eraan is wel altijd dat je dan ineens 3 dingen tegelijk af hebt.

    Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier is het prachtig weer dus misschien kun je het toch nog allemaal buiten in elkaar zetten vandaag....

    Veel plezier in ieder geval.

    Groetjes,
    Rachel

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.