zondag 29 april 2012

Margrietjes

De afgelopen week niet echt actief geweest met de haaknaald. Een beetje te druk geweest en geen zin om te haken. Wel aan een paar dingetjes begonnen maar niets af.

Gisteren de eerste markt gehad. Helaas was het slecht weer en heb ik ook bijna niets verkocht. Thuisgekomen na een warme douche een boeketje margrietjes afgemaakt, even een klein zonnetje na al die regen en wind.


Het houten bakje met flesje zag ik bij toeval in het tuincentrum staan. Ik heb er nog een paar, dus nog maar meer bloemetjes haken. Hiervoor ga ik nog even op zoek naar andere patroontjes, ideeën zijn welkom.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

4 opmerkingen:

  1. Jammer van het regenachtige weer! Maar hopen dat de volgende markt beter loopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful!
    I did different flowers with wrapped wire stem. They're in my blog. Patterns of flowers are everywhere...

    Besos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer van het weer.
    Maar je hebt leuke bloemetjes gemaakt, misschien zijn Tulpjes ook leuk..
    Ik wens je een fijne koninginnedag toe

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.